Tuesday, November 16, 2010

nah, saya post dua tiga kali dalam sehari.



nah, saya post dua tiga kali dalam sehari ( saja rephrase balik ayat atas, nak tunjuk betapa kuatnya usaha saya untuk buat entry baru ) kah kah kah. okay, hari ni hari raya qorban, pagi pagi dah pegi masjid, tengok lembu kena sembelih. uhhhh, tak sampai hati siot, kesian lembu omey omey yang gemok gebu tu kena sembelih. nasib baik saya tak makan lembu. how could you guys ate them? :p
actually korban tu TERPAKSA pergi sebab ayah and mak ada beli lembu untuk dikorbankan, so ayah cakap lebih afdal kalau tengok sendiri, afdal ye anak anak :p
jangan tanya mana gambar lembu tu kena sembelih, saya nak tengok pon tak sanggup, ini kan pulak kau nak pi zoom zoom tangkap gambar lembu syian tu. kesiiiaaaannn tau dak.

i'll going back to penang this afternoon, tapi balik kejap je. and nahhhh, besok pagi pagi dah kena bertolak balik shah alam. kau nampak tak betapa terseksanya tiba tiba nak balik start new semester time suma orang tgh raya? tapi nak buat macamana, berkorban je. kan dah kata hari raya korban, LOL! :D

jumaat will be registration for the new semester, and last semester's result will be released. haih cuak cuak. final hari tu bukanla nak kata main main, belajar sunggu
h sungguh, hafal bukan main. tapi sekali bukak kertas soalan, naaaaaaah hamek kau! soalan apa ni? takde dalam buku poonnn. dalam hati mulalah nak maki carot lecturer kannn. kah kah. tawakal je la for the result, dah buat pon.

anyway, wishing you guys SALAM AIDILADHA (: semoga sentiasa berbahagia di samping yang tersayang dan keluarga. ececece. nah buah hati eh tangan dari saya,




p/s; at the same time takot nak amek result final, tapi tapi nak balik shah alam jugak. rinduuuuuuuuuuuuuuuuuu dah si ehem ehem sebulan lebih tak jumpa :p hope you're doing great there sayanggg, will meet you soon <3

No comments:

Post a Comment